Klacht: Betaling

op 07 september 2018 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik heb bewindvoering .Wij zijn altijd klant geweest bij E-on, maar die is nu samen gegaan met Eneco. Mijn bewindvoerder kreeg de factuur van Eneco en heeft die betaald, maar het geld werd weer terug gestort en iedere maand weer. Ik heb toen gebeld en wat blijkt het rekening nummer is van Eneco en wij moesten betalen via het rekening nummer van E-on. Maar die stond niet vermeld. Ik heb toen naar Eneco-zuid gebeld en wat blijkt er was een schuld ontstaan van ruim 1100,00 euro en ze wilden ons gaan afsluiten. De vrouw van Eneco-zuid was heel arrogant en wij hadden beter op moeten letten. Ze hebben het verkeerde nummer gegeven en wij krijgen de schuld. Ben ik net uit de schuldsanering heb ik weer schuld. Punt 1: ze hadden ons het goede rekening nummer moeten geven . Punt 2: ze moeten eerder reageren als er achterstand is ontstaan

Als ze toegeven dat het hun fout was en er moet een goede regeling komen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

3 maanden geleden - Geachte heer Janssen, OP 13 september 2018 heeft onze incasso afdeling u een inhoudelijke reactie gestuurd. Ik vertrouw erop dat uw klacht hiermee is afgehandeld. m.vr.gr. Eneco Zuid Nederland B.V

Alle klachten die gemeld zijn door jos58