Klacht: Betaling 755846/9

op 30 augustus 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Geachte meneer mevrouw
Vorige week zaterdag kreeg via de telefoon een bericht dat er met spoed de rekening overgemaakt moest worden .
Aangezien ik veel in zieken huis ben had Ik al mijn bank opdracht gegeven alle rekeningen automatisch over te maken nu bleek dat er net 1 euro te weinig er op stond maar door mijn ziekte kon ik dat niet in gaten houden toen dinsdag thuis kwam heb ik het meteen overgemaakt maar nu kreeg ik vrijdag een brief van stedin dat ik afgesloten wordt alstublieft ik ben al 26 jaar trouwe klant het geld moet al bij u zijn ik heb al 400 in een reserve pot bij u staan alle gegevens heeft u al ik zou u heel dankbaar zijn mijn gezin heeft het al moeilijk door mijn ziekte dit zou een ramp zijn alvast mijn dank mvg Hennie Goris Spee

Als ik klant mag blijven
755846/9

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 01 september 2016 om 15:11 geantwoord

Beste mevrouw/heer Goris Spee,

Hartelijk dank voor uw bericht allereerst. Wat naar om te lezen dat u regelmatig in het ziekenhuis verblijft vanwege uw ziekte. Ik hoop van harte dat u op een dag weer kerngezond bent. Begrijpelijk dat niet alleen u maar ook uw gezin lijdt vanwege uw medische toestand. Graag had ik dan ook met u meegedacht over een oplossing.

Via de site is echter te lezen dat u deze klacht op 30 augustus 2016 geplaatst heeft. Wij hebben het contract reeds op 22 augustus 2016 beëindigd vanwege een betaalachterstand. Omdat dit een onomkeerbaar proces is, kunt u alleen weer door ons geleverd krijgen wanneer u zich opnieuw aanmeldt. Daarbij zie ik dat u dit dan ook telefonisch per 31 augustus 2016 in orde heeft gemaakt. Natuurlijk heet ik u (opnieuw) van harte welkom.

Tot slot is het wellicht een idee om voortaan automatische incasso als betaalwijze te kiezen. Zo kunt u zelf kiezen wanneer u maandelijks de betaling verricht.

Rodney
Eneco Webcare