Klacht: Betaald voor service die niet wordt verleend, wordt bovendien aan het lijntje gehouden

op 20 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week dinsdag kwam eindelijk mijn nieuwe koelkast die ik voor 900 euro bij bol.com heb gekocht. IK heb 50 euro extra betaald om mijn deuren te laten veranderen. Bij de aankomst van mijn koelkast vertelden de leveranciers dat ze dit niet zelf deden ivm met een electriciteitsdraad net achter de deur. Hen bedrijf was op de hoogte en ik hoefde eigenlijk niets meer te doen…het zou allemaal vanzelf geregeld worden. Voor de zekerheid heb ik toch maar even bol.com gebeld. Nu ben ik een week verder en heb ik meerdere verhalen gehoord van de klantenservice. Ik kan mijn 50 euro terugkrijgen in de vorm van een tegoedbon ( dit noemen ze ook een vergoeding), de koelkast deur kan niet worden omgezet…(volgens samsung en de handleiding van de koelkast wel) etc. Uiteindelijk is het al 7 keer doorgestuurd naar de betreffende afdeling maar heb ik nog steeds niets gehoord. Ik kan mijn koelkast amper in en ben ook niet meer zo blij dat ik deze heb gekocht. Ook heb ik zelf een monteur geregeld die mijn deur kwam omzetten. Ik heb helaas schakels nodig die niet zijn meegeleverd.

Dat er zo snel mogelijk vanuit bol.com een monteur wordt gestuurd om mijn koelkast deur om te zetten. Wanneer er extra kosten zijn moeten deze voor de rekening van bol.com zijn.

Een flinke vergoeding. En dan praat ik niet over mijn eigen betaalde 50 euro waar ik niets voor heb gekregen in cadeaubonnen terug krijgen. Sowieso mijn 50 euro terug + nog extra voor al deze ellende

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 25 juli 2012 om 11:33 geantwoord

Geachte mevrouw Van Brandwijk,

Inmiddels hebben wij per e-mail contact met u gehad over de creditering en de tegemoetkoming.

Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij graag van u in een antwoord op de mail die u heeft gekregen. Wij nemen dan contact met u op.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Stephoney