Klacht: Betaald hangarmatuur, maar nooit ontvangen

op 28 november 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 augustus een hangarmatuur bij InHomeFurn.com besteld. Vrijwel direct tot 3 maal toe orderbevestiging via e-mail gekregen. Het bedrag overgemaakt en daarna nooit meer iets gehoord. Ook op diverse e-mails is niet gereageerd en het is verder onmogelijk contact met dit bedrijf te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog levering van de hangarmatuur of het geld retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InHomeFurn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InHomeFurn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterGr