Klacht: reeds betaalde bestellingen worden niet geleverd

op 21 december 2014 over bestincanvas.nl in de categorie Algemeen

dit jaar heb ik via iBood een viertal vouchers aangeschaft om canvassen te bestellen bij Bestincanvas.nl. Niettegenstaande zij op hun website de melding hebben staan dat zij de aanvraag hebben binnengekregen laten zij na om de aangevraagde producten, dewelke reeds betaald zijn, te leveren. Via iBood heb ik ook geprobeerd om een reactie te krijgen doch ook daar krijg ik geen antwoord. Via de website van iBood heb ik kunnen lezen dat er diverse mensen met gelijkaardige problemen zitten want de commentaren liggen er niet om! Het is zelfs zo ver gekomen dat iBood nu de commentaren met *knip* nog enigszins vermeldt doch deze zelf niet meer weergeeft zoals oorspronkelijk ingegeven. Dit laatste is mijn inzien eveneens laakbaar want mocht iBood een bedrijf op zijn plaats zijn zouden zij dit wel moeten melden en zelfs daarbij moeten vermelden wat er gaande is met Bestinvanvas.nl! Zie in dit verband bijlage met schrijven aan Bestincanvas

Allesbehalve tevreden over de manier van werken zowel bij iBood.be als bij Bestincanvas.nl. Blijkbaar volgens gegevens op internet zijn er ernstige problemen met deze website. Nu blijkt zelfs dat deze website niet meer te bereiken is! Ik vraag mij af of deze niet vervangen werd door de website Bestecanvas.nl doch dit laatste kan ik niet bevestigen. Het is hoog tijd dat er een lijst, via officiële kanalen, met te vertrouwen websites verspreidt wordt zodat iedereen die kan raadplegen en in geval van problemen dit via diezelfde instantie kan opgeven met status "niet meer te vertrouwen"

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bestincanvas.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bestincanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jan van Gent

5 jaren geleden - Blijkbaar is "http://www.bestincanvas.nl/" van de aardbol verdwenen. Ik vraag mij af wie achter bestincanvas zit! Kan men dan nergens terecht om dit aan te klagen. Ook van iBood krijg ik geen reactie op mijn vragen daaromtrent. Bestaat er dan geen centrale dienst die dergelijke klachten behandelt. Blijkbaar ben ik niet de enige die problemen heb bij bestincanvas daar er op iBood ook vragen gekomen zijn van personen met klachten in dit verband. Ook volgens hen kregen zij noch bij bestincanvas noch bij iBood een reactie. Ik begrijp niet dat men op dergelijke basis nog mag zaken voeren? graag reactie, Met dank, Johan

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van Gent