Klacht: Pakket verkeerd bezorgd

op 29 december 2017 over bestincanvas.nl in de categorie Algemeen

13 december 2017 2 grote doeken besteld, de 15e kreeg ik bericht dat het onderweg is,heb de 18e gehoord waar ’t nu was want kon ’t pakket niet volgen, maar volgens hun was ’t onderweg, heb de 23ste nog maar es gemailt waar ’t pakket bleef en krijg na nog een email vandaag bericht dat ’t zoek is en dat ze het opnieuw gaan maken… Maar wat blijkt er nu aan de hand te zijn, ik kreeg een messenger bericht van iemand uit Duitsland, of ik ook wat bij beste canvas had besteld, dat zij mijn pakket heeft gekregen, zij heeft GLS gebeld dat ’t foutief is, maar die halen het (nog) niet op, ik heb Beste canvas net dit bericht, want ik ben woest, het zijn 2 privé foto’s bezorgd bij ’n wild vreemde, gaan zij zo met je privé dingen om???

Ik wil mijn bestelde canvassen en minstens 'n compensatie voor de lange tijd dat het onderweg is en dat mijn privé foto's zomaar op straat liggen...

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bestincanvas.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bestincanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoepieswife