Klacht: Geld terug van I Bood

op 04 december 2014 over bestincanvas.nl in de categorie Algemeen

Best in Canvas heeft nog steeds problemen. Maar een goede service van I Bood. We krijgen ons geld terug gestort. Heel netjes. ( mag ook weleens gezegd worden ) Voor degene die geen mail gehad hebben van I Bood :

Beste iBOOD’er,

U heeft dit jaar bij ons een Best in Canvas voucher besteld, waarvoor dank.

Helaas hebben wij vernomen dat Best in Canvas niet langer kan voldoen aan haar leveringsplicht waardoor de aangeschafte codes niet meer in te wisselen zijn voor de uiterste geldigheidsdatum. In sommige gevallen zijn reeds bestelde Canvassen niet meer te leveren.

Dit vinden wij natuurlijk erg spijtig en iBOOD betreurt deze situatie.

Wij willen u vragen te reageren op deze e-mail met uw rekeninggegevens en in de titel CANVAS2014 te vermelden. Met uw rekeninggegevens kunnen wij het aankoopbedrag aan u terugstorten. Dit zal na verwerking maximaal 5-10 werkdagen duren.

Namens iBOOD onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

iBOOD Customer Service

In feite probleem opgelost .

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bestincanvas.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bestincanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lia loemij