Klacht: Bestelling Trekkerland.nl wordt niet geleverd!

op 12 juni 2018 over Trendis in de categorie Internetshops - Algemeen

Betreft een klacht over trekkerland.nl, niet over trendis. Trekkerland.nl stond echter niet in de lijst.

Op 27 mei deed ik een online bestelling bij trekkerland.nl.
Op 29 mei kreeg ik een mail met de melding dat mijn bestelling die dag verzonden was met dpd, echter zonder track en trace code. Indien mijn bestelling niet geleverd zou worden binnen de 2 werkdagen, moest ik dit melden via het contactformulier.
Op 1 juni heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb dit gemeld via het contactformulier, zoals voorgeschreven werd. Hierop zou ik binnen de 2 werkdagen reactie ontvangen.
Op 5 juni had ik nog steeds geen enkel bericht ontvangen en stuurde ik nogmaals een mail.
Op 6 juni antwoordde Tjarko Dijkstra van trekkerland me dat hij er geen zicht op had wat er misgelopen was, dit zou navragen aan het magazijn en er alles aan zou doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Op 8, 11 en 12 juni heb ik per mail geïnformeerd naar de stand van zaken, doch hierop kwam geen enkele reactie meer.

Als ik mijn bestelling eindelijk toegezonden krijg of mijn geld teruggestort krijg.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Trendis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elke D