Klacht: Bestelling nooit ontvangen

op 19 september 2018 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

Na 4 weken wachten bestelling nog steeds niet ontvangen. Na tientallen mailtjes over en weer, iedere keer hetzelfde antwoord. Het bleek mijn eigen verantwoordelijkheid te zijn als koper. Conclusie was dat ik mijn geld kwijt was. Eglobal neemt niet de verantwoordelijkheid en de pakketjes komen veelal rechtstreeks uit Azië. Ik ben mijn geld kwijt maar ik hoop dat anderen die dit lezen niet verleid worden door de gunstige prijzen op de website.

Tevreden ben ik met een eerlijk antwoord op mijn emails aan Eglobal waarin zal worden ingegaan op mijn verzoek het product nogmaals op te sturen danwel het geld terug te storten. Lijkt mij niet meer dan logisch.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eGlobal Central Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eGlobal Central Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eijken88