geen product ontvangen
Klacht van Enrico Star op 09 januari 2021 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
24 december een lens besteld, tot op heden geen enkel bericht of informatie meer gekregen Lees meer

Hieronder kunt u zien welke klachten er over eGlobal Central Nederland zijn gemeld. Lees meer >
Klacht van Enrico Star op 09 januari 2021 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
24 december een lens besteld, tot op heden geen enkel bericht of informatie meer gekregen Lees meer
Klacht van Pam van der Linden op 06 januari 2021 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
21 dec 2020 een camera lens besteld en reeds betaald. Vervolgens 24 dec 2020 een email ontvangen dat ik binnen 48 uur de track and trace zou ontvangen en dat dit max 72 uur kan duren. Tot op heden geen... Lees meer
Klacht van henriette0908 op 30 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
11 november 2020 een Ipad besteld maar niets ontvangen. Het pakket is volgens track and trace 9 december aangekomen in het DPD depot Rijssen en sindsdien spoorloos. Volgens DPD moet eGlobal daarover een claim indienen. 4x eglobal gemaild vanaf 9... Lees meer
Klacht van dianaachim op 30 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
Ik heb via de site een samsung smartwatch besteld en nog niets ontvangen na 3 weken en ook niets bekend over de UPS trakingnummer die ze mij gestuurd hebben. Lees meer
Klacht van [email protected] op 28 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
op 2 december heb ik een bestelling gedaan met nummer EWECNLB400023901. Deze bestelling is op 14 december door koerier Central-post-07 getransporteerd naar UPS onder vermelding van tracking nummer:4721816036548177 Het pakket is wel aangemeld bij UPS maar er nooit aangekomen. E global reageert... Lees meer
Klacht van Roy van de Wiel op 27 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
In het verleden vaker besteld bij Egolbal maar nu niet meer tevreden. De lage prijzen zijn top en als je gelukt hebt wordt je product binnen 4 weken bezorgd. De 10 werkdagen of 24 werkuren wordt nooit gehaald. Ook NIET kopen... Lees meer
Klacht van Firebladed op 18 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
ruim 3 wkn. geleden 2 smartphone besteld en betaald via paypal. Tot op heden alleen een betalings bewijs en order nr. verder geen enkele info na meerdere mails zouden track en trace sturen na 2dgn. Lees meer
Klacht van mechanik op 15 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
met Black-friday bestel ik 2 smartphones, betaling gebeurd en dan is het natuurlijk even wachten . Uiteindelijk krijg ik vandaag na 3 weken een mailtje dat mijn bestelling ge-annuleerd is en dat mijn betaling wordt terug gestort. dit met de mededeling We... Lees meer
Klacht van Samy5be op 15 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
Ik he en gsm bestelt van 2 manden gleden de oplader van mijn gsm laden niet meer goed is onder garantie zijn zegt .Onze excuses, maar houd er rekening mee dat onze garantie niet geldt voor accessoires in de inbox,... Lees meer
Klacht van Biba2000 op 14 december 2020 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica
In november met black friday een iPad besteld en betaald krijg een mail dat de bestelling is gelukt en een bericht van Pay Pal dat de betaling is gedaan. Maar vanaf dan is het stil , er word nergens op gereageerd... Lees meer