Klachten over eGlobal Central Nederland

Hieronder kunt u zien welke klachten er over eGlobal Central Nederland zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

55 klachten gemeld
1.3 /10
22 stemmen
22

Tijdslijn

Ik heb bij eGlobal central een Samsung Watch en een G-Shock besteld. Nu na 21 dagen nog steeds niets ontvangen. Ik een keer met eGlobal gemaild en gevraagd hoe lang het nog zou duren voor ik mijn horloges kreeg en... Lees meer

Hoi, Ik heb een Mobiel van 750 euro besteld, niet gekregen en contact is onmogelijk ik ben na 1 week elke dag contact geprobeerd te zoeken maar krijg geen reactie. Product annuleren kan alleen via ticket button, maar die werkt niet.... Lees meer

Die gimbal, die ik bestel, werkt niet en wordt heet. Na enig aandringen en mits de nodige dreigementen, mag ik het toestel uiteindelijk terugsturen. Omdat ik ondertussen reeds accesoires voor de gombal heb gekocht, vraag ik een ander toestel i.p.v.... Lees meer

Twee producten besteld, beide zijn nooit aangekomen, zelfs een e-mail gekregen dat het terug naar HK gestuurd is en dat dit wel 3 maanden kan duren en dat ze dan het geld terug storten. Nu drie maanden later geen pakket... Lees meer

Ik heb 25 dagen geleden een laptop besteld die nog steeds niet is geleverd. Op een tracking pagina zie ik elke dag een standaard zinnetje over delay verschijnen, verder hoor ik niets. Het pakket heeft geen trackingcode van een koerier.... Lees meer