Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling geplaatst bij MS Mode, maar deze is tot op heden niet geleverd. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bereiken via de chat, maar kreeg geen reactie. Daarnaast heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen en heb ik inmiddels 23 minuten in de wacht gestaan, waarbij ik steeds te horen krijg dat ik op positie 1 sta in de wachtrij. Dit vind ik onacceptabel en zeer frustrerend.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug binnen 24 uur!

