Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 02 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal maanden terug een bestelling geplaatst. Heb nog niks ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mail. De kosten waren rond de 70 euro.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn artikelen heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht shanama

4 jaren geleden - Nummer: 1704160422420155

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juni 2017 om 23:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 juni 2017 om 23:53 geantwoord

Ik heb al contact opgenomen met postnl zoals ik had gemaild. Zij zeggen dat mijn pakket terug is verzonden naar de zender.

Alle klachten die gemeld zijn door shanama