Klacht: Bestelling niet kunnen plaatsen

op 11 mei 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik probeerde een bestelling te plaatsen maar blijkbaar zit er een beperking van bedrag op. Dit zou niet gebeuren had de laatste persoon gezegd. Eerder vandaag gebeld, maar de collega gaf antwoord op vragen die ik niet stelde en tevens zonder bij mijn gegevens te kijken. Via de chat had ik Oleg die de nederlandse taal niet naar behoren beheerst. Tevens gaf hij ook basis antwoord zonder op te gaan in mijn vervolgvragen

Goede service en bestelling kunnen plaatsen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 mei 2020 om 08:56 geantwoord

Hi Merel,

Wat vervelend om te vernemen dat je een negatieve ervaring hebt met Klarna.

Klarna is een bank die de optie aanbiedt om achteraf te betalen, het is echter niet vanzelfsprekend dat iedereen hier dan ook gebruik van kan maken.
Voor het goedkeuren van een bestelling kijken wij naar meerdere factoren.
Dat zijn de betalingsgeschiedenis, openstaande facturen, de hoogte van het bedrag, en in sommige gevallen vragen we informatie op van externe partijen. Deze risicocheck bepaalt zo of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Wij vinden het natuurlijk vervelend dat je onze service niet positief ervaren hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij elk contact hebben wij een verificatie welke wordt afgerond om inhoudelijk met je mee te kunnen kijken. Wij zullen dit intern natuurlijk doorzetten en overleggen.

Om toch een specifieke reden te vinden waarom je bestelling niet gelukt is verzoeken wij je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn degene welke dit inhoudelijk met je kunnen behandelen. Je kunt de contactgegevens vinden op www.klarna.comnlklantenservice .

Groet,

Selwyn