Klacht: Bestelling niet geleverd

op 01 juni 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track and trace is mijn bestelling bezorgd. Echter heb ik niks ontvangen krijg ik geen antwoord op mijn vraag via de website. Ik kan ook geen e-mail adrestelefoonnummer vinden om mijn vraag te stellen. Ik heb het ideen dat via de klantendienst van shein er een automatisch antwoord wordt gegeven. Ik loop dus vast

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten hoe het kan dat er wordt aangegeven dat ik mijn bestelling heb ontvangen terwijl dat niet zo is. Daarnaast mag de hele bestelling geannuleerd worden en wil ik mijn geld terug op mij rekening hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem_1905