Klacht: Bestelling niet geleverd

op 10 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Tijdens de BTW-vrije dagen heb ik een tv en een combi-magnetron gekocht bij de Media Markt in Leeuwarden. Beide artikelen zouden bezorgd worden op woensdag 7 februari. Op deze dag heb ik vrij gevraagd van het werk.

Aangezien de bezorging tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd kan worden, was ik al vroeg in mijn nieuwe huis om op de bestelling te wachten.
‘s Middags om 14.00 uur had ik nog steeds niets vernomen en heb daarom de winkel opgebeld. Zij konden mij vertellen dat er iets mis was gegaan; de levering was inderdaad op 7 februari gepland, maar hij stond niet op de lijst van de bezorgers. Op dit moment konden ze niks voor me doen; of ik later even terug wilde bellen. Dat heb ik dan ook gedaan. Mijn bestelling is niet meegenomen en zal niet geleverd worden op 7 februari.

Een dag vrij gevraagd voor niks.

Ik zou een toepasselijke tegemoetkoming zeker waarderen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kuipje123