Klacht: Bestelling kon niet worden geleverd

aswedie op 04 april 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een fiets besteld bedoeld als verjaardagscadeau op de verjaardag van mijn dochtertje van vijf.
De fiets zou de volgende dag geleverd worden. Dat zou perfect zijn want dan zou zij die de volgende ochtend op haar verjaardag krijgen.
De volgende dag kreeg ik een melding van Postnl dat de levering een dag later geleverd zou worden. Vervelend maar dan zou ze die later op de dag krijgen, dus niet een groot probleem. De volgende dag heeft mij. Dochtertje de hele naar bij de deur gewacht want haar fietst zou bezorgd worden. Uiteindelijk om 20 uur heb ik de klantenservice gebeld om te vragen wat de staat van de bezorging was. Toen kreeg ik te horen dat het bbij een externe partij gekocht was en dat ze die mensen zo laat niet aan de lijn kokn krijgen. Volgens Postnl zou de levering een dag later bezorgd zou worden. De medewerken zou alles uitzoeken en mij de volgende dag contacteren. Ik moest die avond mijn dochtertje op haar verjaardag teleurgesteld naar bed sturen. Met de beloofde dat zij morgen haar fiets krijgt.
De volgende dag kreeg ik om 16 uur een email van bol.com met de mededeling dat de bestelde fiets niet bezorgd kon worden omdat het niet op voorraad is. Maar het zou mijn geld terug krijgen. Dus geen probleem.

Toen moest ik als een gek naar een fietswinkel rennen om te voorkomen dat ik mijn dochtertje opnieuw zou teleurstellen. Uiteraard was de fiets ook in de winkel niet op voorraad. Weer naar een andere winkel gerend, onderweg weg wederom de bol.com gebeld om verhaal te halen. De medewerker vond het allemaal zeer vervelend en wilde het goedmaken met een cadeaubon van €10.
Uiteraard niet geaccepteerd, want ik begrijp niet hoe zij denken dat een cadeaubon alles weer goed maakt.

Wanneer zij duidelijk gaan uitleggen hoe zij gaan voorkomen dat dit niet weer gaat gebeuren.
Het goed maken met mijn dochterje

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 april 2018 om 08:54 geantwoord

Ik heb de klant een pakketje opgestuurd met een cadeautje voor zijn dochter.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door