Mijn Klacht:
30 maart heb ik bij Vodafone een iphone 6 64GB besteld i.c.m. een RED Essential abonnement. Hierbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd, omdat ik van Tele 2 kom. Alles ging goed en ik kreeg een paar minuten later netjes een orderbevestiging.
5 belletjes met de klantenservice, 1 belletje met Dynalogic en talloze facebook gesprekken later: het is nu 25 april. Naast een orderbevestiging heb ik nog helemaal niks van jullie gehoord.
Ik snap niet waar mijn telefoon (of in ieder geval een berichtje) blijft. Steeds als ik jullie klantenservice bel krijg ik het “advies” om te wachten en dat ik later die week nog bericht zal krijgen, maar na bijna 4 weken heb ik nog helemaal niks.
Gaan jullie me nu eindelijk even helpen?
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon eindelijk mijn telefoon krijgen.

