Klacht: Bestelling

Ik een bestelling van 3 spinners speelgoed niet ontvangen met nummer 23166574. Ik heb all een bricht dat mij betaling in jullie ontvangs dus heeft telang geduurt Adres populier weg 29 – 6222 c n Maastricht the Nederland phone 0621651026 Email sahl1968@hotmail wanneer krijg ik de bestelling

Als ik de destelling ontvangen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 18:01 geantwoord

Geachte Sahl Altahir

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 16 Werkdagen (3-4 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door sahlaltahielr@gmail.com