Klacht: Bestelling

[email protected] op 16 maart 2024 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bestelling geplaats en op status staat er dat is afgeleverd maar ik heb helemaal niks ontvagen ik. Weet niet waar me bestelling is ik heb er voor betaald ook

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon me bestelling hebben die ik al betaald hebt als ik dat ontvang is me probleem opgelost

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Fruugo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]