Klacht: Bestelling

Ambers1996 op 02 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 juni heb ik een bestelling geplaatst bij shein. Op 14 juni heb ik een bericht binnen gekregen dat mijn bestelling bij de local courier facility ligt. Op 25 juni heb ik een bericht gekregen dat het ivm Corona langer zou duren. Maar helaas heb ik hedendaags nog steeds geen pakket of verdere informatie ontvangen, ik vind het vrij onprofessioneel hoe er met de bestellingen om word gegaan. Ik zou graag meer informatie hiervan ontvangen. Ondertussen wordt de tijd van deze verzending abnormaal

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zo snel mogelijk een onderzoek naar mijn bestelling krijgen of een eventueel mogelijke oplossing krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ambers1996