Klacht: bestelde telefoon wordt niet geleverd. bestelnummer 73980050

op 04 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In verband met een merkenaktie (10% korting) op 27 juli 2017 een telefoon besteld op de site van de Media Markt en betaald. Ivm een storing bij de MediaMarkt kan er geen bevestigingsmail worden toegezonden. Hierdoor wordt de telefoon niet afgeleverd. Hoewel dit niet de eerste storing is kan dit gebeuren maar ik vind het ver beneden peil dat men hiervan geen melding maakt op de website. Als men weet dat er niet binnen een dag worden geleverd moet de besteller hiervan op de hoogte worden gesteld. Gezien de vele klachten ben ik niet de enige die dit overkomt.

Ik vind dat na ruim een week wachten de MediaMarkt voor een oplossing moet zorgen.Ik zou graag op vertoon van mijn betalingsbewijs en bestelnummer het toestel op willen halen bij de vestiging Leeuwarden.

Van de storing moet een melding worden gemaakt op de website.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie Ploegstra