Klacht: Besteld, betaling mislukt

op 03 oktober 2017 over Shirtplanet.nl in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een bestelling geplaatst en een foutmelding na de betaling gekregen…
Heb daarna het bedrijf gebeld, er werd vrijwel direct opgenomen, meneer heeft het voor mij nagekeken en de order is toch goed binnengekomen. Werd hier zelfs binnen 5 minuten over teruggebeld.

Elk bedrijf kan wel eens iets mis gaan toch?

Gewenste Oplossing:

Als ze binnenkomen :)!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Shirtplanet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Shirtplanet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door C.1.9.