Klacht: Betaald maar niet bevestigd

op 17 juli 2019 over Best Direct in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mobiele airco besteld, vervolgens via de website doorgelinkt naar MijnING app en betaling gedaan. Website geeft echter aan geen betaling te hebben ontvangen. Ik heb al 10 keer gebeld maar geen gehoor, ook geen reactie via chat of de mail die ik gestuurd heb. Ik vermoed te zijn opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik bevestigd krijg dat mijn betalif binnen is en wanneer ik het product kan verwachten. Er dient zowel telefonisch contact opgenomen te worden en ik wil per email benaderd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Best Direct

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Best Direct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjorsw