Klacht: Beschreven klacht wordt weggegooid na inloggen

op 15 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik was een klacht aan het indienden, en nadat ik bijna 20 minuten heb lopen schrijven wil ik hem in leveren en moet ik inloggen. Na het inloggen is mijn klacht verdwenen en ben ik alle tekst die ik net heb geschreven kwijt.

Er moet voordat ik een klacht indien gevraagd worden om in te loggen, OF de klacht die ik net geschreven heb moet correct opgeslagen worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 16 februari 2018 om 15:47 geantwoord

Beste Stefan,

Bedankt voor je klacht/feedback. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je de klacht helemaal opnieuw moet schrijven. Het klacht indien proces zit inderdaad zo in elkaar dat je eerst de klacht omschrijft en vervolgens doorklikt om je gegevens in te vullen. Tijdens dit proces hoor je de omschrijving uiteraard niet te verliezen. Geen idee wat hier is mis gegaan maar wellicht was je internet verbinding verbroken?

Mocht het nog steeds niet lukken om een klacht te melden, dan horen we het graag. Excuus voor het ongemak.

Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan Pelskamp