Klacht: Beschadiging aan persoonlijke spullen door nalatigheid van winkel

op 17 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat er een metalen pin van circa 10 cm uitstak in een winkel van de Lidl heb ik nu een groot gat in mijn nieuwe sneakers.
De supermarkt manager heb ik hierop aangesproken maar zegt dat hij niets via de verzekering kan regelen. Dit betwijfel ik.

Gewenste Oplossing:

Als de winkel het aankoopbedrag van de schoenen wilt vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 november 2016 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tmarjoleint