Klacht: Beschadigde verpakking

op 14 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DVD levert mij een beschadigd pakket , beschadiging zelfs vastgesteld door bezorger. Moest volgens hem maar contact opnemen met DPD. Probeer dat maar eens, bij DPD beantwoorden ze je mails gewoon niet !!!!! . Dan na veel omzwervingen uiteindelijk telefonisch te betalen contact die je gewoon zeggen dat je het pakket maar niet in ontvangst had moeten nemen. Dan contact opgenomen met verzender die zo vriendelijk was een nieuw pakket op te sturen. Dit bezorgt men gewoon bij de buren en tot overmaat van ramp moet ik vast stellen dat ook dit beschadigd is Niettegenstaande duidelijke vermelding breekbaar !!

Tot tweemaal toe levert DPD mij beschadigde pakketten en hebben dan nog de arrogantie uw klachten niet te beantwoorden of te aanvaarden.
Het materiaal was prima verpakt maar moet, niettegenstaande er een vermelding op stond van breekbaar, niet met de nodige voorzichtigheid behandeld geworden zijn. Ik durf zelfs stellen dat ik met "bruten" te doen heb.
Ik zou mijn beschadigde kaders graag vervangen zien. Ik kan toch niet opdraaien voor de schandalige behandeling van DPD

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2017 om 10:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Corthouts