Klacht: Beschadigde koelkast, nu zonder

op 10 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste heer/ mevrouw. Vorige week vrijdag is er een beschadigde koelkast geleverd door mediamarkt geleverd. Mijn oude koelkast werd toen al door de bezorgers meegenomen. Ik heb gelijk mediamarkt gebeld en gezegd dat de koelkast beschadigd was. De deur vd koelkast ging niet open. De bezorger kwam terug en zag dat er een glasplaat schuin vast zat waardoor de deur niet open ging. Hij heeft foto’s gemaakt en ook naar jullie doorgestuurd. Met mediamrkt contact gehad. De koelkast zou binnen drie dagen omgeruild kunnen worden. Vorige week verschillende keren gemaild en gebeld over wanneer de omruiling zou plaatsvinden? Krijg ik te horen dat de koelkast eerst opgehaald moet worden en dat ik dan de volgende dag een nieuwe zou krijgen. Nou daar gaat al mijn eten uit de vriezer. Nu een dag later heb ik nog steeds niet een bericht wanneeer die koelkast geleverd gaat worden. Weer gebeld. Mevrouw zegt dat ze niet kan beloven dat hij vandaag geleverd gaat worden. Waarschijnlijk is hij nog niet terug in het magazijn aangekomen. Ik geef aan dat ik toch niet een heel weekend zonder koelkast kan zitten? Zij kan daar helaas weinig aan doen. Maakt wel een melding bij het magazijn. Ik heb al mijn afspraken voor vandaag afgezegd omdat de koelkast geleverd zou worden. Ik heb al eerder een vrije dag opgenomen toen de koelkast voor het eerst geleverd zou worden en kan dat niet nog eens doen. Ik vind de service echt heel slecht. Jullie leveren een beschadigd product af en vervolgens zit ik met allerlei extra dagen dat ik vrij moet houden en een weekend of langer zonder koelkast?! Dat kan toch niet?! Zorg er alsjeblieft voor dat die koelkast vandaag geleverd wordt. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Jullie hebben m op voorraad. Te belachelijk voor woorden dit..

Wanneer de koelkast vandaag geleverd wordt en daar helder over gecommmuniceerd kan worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiks