Klacht: Beschadigde kledij ontvagen

Isabelleluyten op 21 februari 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Heb onlangs een zonnebril en een jas gekocht op vinted. De zonnebril was namaak en de jas aan de voering gescheurd, wat niet zo omschreven was door de verkoopster.
Ik kan de goederen retour sturen, maar dan moet ik verzendkosten betalen die 6 keer zo hoog zijn dan de verzendkosten die ik betaald heb. Ik ben meer geld kwijt door te retourneren dan wanneer ik het stuk houd, maar dat is niet wat ik wil. Vinted is het platform voor malafide verkoopsters. Ik heb nochtans een kopersbescherming betaald, maar dat beschermt me helemaal niet, dus zitten we bij het volgende probleem: een kopersbescherming bied helemaal geen bescherming tegen malafide mensen
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik zou tevreden zijn als vinted deze mensen permanent van vinted verwijderd zodat niemand anders er nog slachtoffer van kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelleluyten