Klacht: Bereikbaarheid bij storing

op 02 april 2013 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste paaasdag om 1900 uur valt de stroom uit. 35A hoofdzekering kapot. Deze kan ik als particulier niet zelf vervangen. Alle telefoonnummers die via diverse telefonische hulpnummers en vrienden te bellen zijn, zijn gebelt en er is NIEMAND bereikbaar. 1 persoon moet nog terugbellen.

Gewenste Oplossing:

Een adequate servicedienst in het leven roepen en ook zorgen dat er mensen beschikbaar en bereikbaar zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 02 april 2013 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend om te lezen dat u tijdens het Paasweekeinde een storing heeft gehad. Dat u een goede bereikbaarheid verwacht, kan ik me goed voorstellen. Graag leg ik u uit dat de storingen aan de gas- en elektriciteitsaansluiting verlopen via uw netbeheerder. Dit verloopt niet via uw leverancier. Voor gas en elektriciteit is er een landelijke storingsnummer, waar u automatisch uitkomt bij de netbeheerder. Het landelijke storingsnummer is 0800 9009.

Mike, medewerker Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Harry171148