Klacht: Misleid

op 12 november 2019 over Benelux Energie Collectief in de categorie Energieleveranciers

Ik werd gebeld door Benelux Energie Collectief. Uiterst positief gesprek. Wij waren eerst zakelijke klant bij Nuon, maar omdat wij de BTW niet kunnen verrekenen is dit niet rendabel werd mij verteld. Als we over zouden stappen naar Eneco particulier, zou Eneco volgens hun alle boetes betalen. Fijn ­čÖé
Nu blijkt op mijn eindafrekening dat mijn boetes per product (gas en stroom) – 250 euro zijn en dat Eneco maar 125 euro per product vergoed (is nog niet zeker, heb nl. gehoord dat als je van zakelijk naar particulier overstapt ze niets vergoeden!!) Ook ben ik mijn 300 euro welkomstbonus kwijt die ik bij Nuon op mijn eerste jaarafrekening zou krijgen, omdat we minder dan 1 jaar klant zijn geweest…

Ik ben tevreden als ik mijn overstap ongedaan zou kunnen maken. (we zijn per 31-10-2019 overgestapt van Nuon naar Eneco)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Benelux Energie Collectief over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela de Bruyn