Klacht: Ben verkeerd geïnformeerd

op 01 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In mei 2016 heb ik een (Red) abonnement bij u afgesloten met Iphone 6S plus als toestel.
Dit heb ik gedaan nadat ik ben geïnformeerd door een Vodafone medewerker in Rotterdam Zuidplein.
Op advies (informatie die ik van u medewerker heb gekregen) heb ik besloten om voor de Iphone 6S plus te gaan daar de Iphone 7plus (die nog uit moest komen) een stuk duurder zou worden.

Nu blijkt dat de prijzen (abonnement kosten + bijbetalen toestel) van de Iphone 6Splus en Iphone 7plus niet veel van elkaar schelen.
Kortom doordat ik verkeerd ben geïnformeerd heb ik een verkeerde keuze gemaakt (u snap ook wel dat ik voor de laatste toestel zal gaan), echter kon ik nog best 4 maanden wachten totdat de nieuwe toestel zou uitkomen.

Vandaag ben ik langs de winkel geweest (Rotterdam Zuidplein) om mijn ongenoegen (verkeerde informatie die ik heb gehad) uit te spreken.
De medewerker
die ik heb gesproken wou zijn naam niet geven? Waarom? Heeft de medewerker iets te verbergen of is dit manier hoe Vodafone met zijn klanten omgaat? Sorry maar vindt het geen service als je niet eens je naam durft te geven!
Heb wel een beschrijving van de medewerker (meneer is stevig van postuur, opgeschoren kapsel, stijl haar naar achteren).
Medewerker gaf wel aan dat hij een memo / opmerking zou plaatsen in het systeem dat ik langs ben geweest, nog niet eens 3 seconden later nadat ik me omdraaide
hoorde ik ineens “volgende wie kan ik verder helpen” ?

Nu vraag ik me af of ik wel serieus ben genomen en of u medewerker een memo / opmerking heeft geplaatst in het systeem?

iPhone 6splus voor de iPhone 7
Of mijn contract openbreken (zonder kosten)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karim1981