Klacht: beloofd foto toestel niet gekregen bij aanschaf credit card

op 22 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik ben al jaren lid van de ANWB. Gouden lid ondertussen. Omdat ik naar Curacao ga op vakantie heb ik een prepaid creditcard aangevraagd en ontvangen. Ik heb alle procedures die gevraagd zijn uit gevoerd en al betaalt met de card Er werd mij meegedeeld dat ik in aanmerking kwam voor een gratis foto toestel.Nu blijkt dat ik die niet krijg. Dat vind ik onbillijk .Er was mij een fototoestel beloofd ,door een van uw medewerkers .En nu blijkt dat de actie niet geld voor prepaid creditcards . Ik voel mij zeer benadeeld .Er staat nergens vermeld dat de actie niet gold voor prepaid cards

Ik ben tevreden als kl alsnog het fototoestel mag ontvangen. Ik heb de actie van de aanschaf juist bij jullie gedaan omdat ik al zo lang lid ben en zeer tevreden ben over de gang van zaken bij jullie Qua aandacht en service . Dus ik ben nu zeer teleurgesteld

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther van Tol