Klacht: Beloftes worden niet negekomen

op 02 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb bij jullie een laptop besteld. Wat voor mij de doorslaggevende factor is geweest om de laptop aan te schaffen was het feit dat ik vandaag op mijn enige vrije dag mijn laptop zou binnen krijgen. Dit was echter niet het geval omdat de Mediamarkt zich niet naar zijn belofte heeft gehouden. Ik krijg vandaag geen laptop binnen en ik moet me nu af gaan vragen of ik die laptop deze week nog ga krijgen. Ik voel me bedonderd! Nadat ik 2 keer met verschillende medewerkers heb gesproken word ik nog steeds niet geholpen en weet ik nog steeds niet wat nu. Ook was mevrouw die ik aan de telefoon sprak heel laconiek en bijna lollerig dat ik maar moest wachten. Als ik 600 euro ergens aan uitgeef verwacht ik een goede service en ik verwacht dat beloftes worden nagekomen. Dit was helaas beide niet het geval.

Ik ben pas blij als de mediamarkt mij vandaag nog contacteert om me te vertellen dat ik alsnog op de afgesproken dag mijn product binnen zal krijgen. Anders word ik graag gecompenseerd met iets. nu kreeg ik alleen een lollerig vrouwtje aan de lijn die zegt dat ze NIKS voor me kan betekenen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twan mosselpan