Klacht: Beloftes die nooit worden waargemaakt: service faalt!

op 13 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik kocht rond augustus 2016 een Samsung Galaxy A3 2016. Al snel begon het toestel problemen te krijgen met opstarten en opladen. Hij werd opgestuurd, maar het probleem bleef zich voordoen. Na 4 keer opsturen is de regel dat je je geld terugkrijgt. Hierbij werd er een verzoek gedaan om het bedrag te factureren. Helaas maakte Samsung een fout en kwam het toestel weer terug. Nog een keer proberen en weer een \’fout\’ door Samsung. Bij het opsturen voor de 6e keer krijg ik de mededeling dat het apparaat naar behoren werkt en ik niet recht heb op het ontbinden van de koop. Dus na al die keren doet ie het eventjes en weet ik zeker dat ik over een paar weken weer gezellig in de Mediamarkt Amersfoort sta.Gelukkig ben ik daar nu al zo\’n 10 keer geweest in totaal en elke keer met hetzelfde bericht: \’U heeft helemaal gelijk, ik stuur hem gelijk op en u krijgt binnen vijf werkdagen bericht. Dit hoort niet en dit is onze service.\’ Spijtig dat de service dan alsnog faalt. Elke keer nieuwe beloftes dat ik zo snel mogelijk gebeld wordt, terwijl ik er vervolgens continu zelf achteraan moet. Afgelopen maandag zal ik weer gebeld worden. Weer niks. Ik vind dit echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Als jullie zo\’n \’goede\’ service hebben op papier en in jullie praatjes, voer hem dan ook alsjeblieft uit. Maak je beloftes een keer waar. Ik weet dat ik hier nooit meer ga kopen in ieder geval. Gelukkig weten veel mensen uit mijn omgeving wat er is gebeurt. Scheelt weer een paar klanten.

Het beloofde geld terugkrijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alied Smit