Klacht: Belofte niet nakomen

op 20 juni 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei vorig jaar 2016 ben ik overgestapt naar E-ON met belofte van een welkomstpremie euro 100.- Bij ontvangst bevestiging en contract stond daar niets over in met gevolg dat ik er over belde .Als antwoord kreeg ik dat het verwerkt zou worden in de jaarafrekening . Goedgelovig heb ik niet gevraagd dit alsnog op papier bevestigd te krijgen noch naar de naam van de persoon gevraagd die me dat mededeelde.U raad het geen euro 100 bij jaarafrekening, bij navraag wordt die premie ontkent en heeft E-ON mij foutief ingelicht. Ik heb dit niet verzonnen, die euro 100 interesseert me weinig het gaat me om de oneerlijke praktijk van E-ON

Gewenste Oplossing:

Een schriftelijk antwoord van E-ON

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

1 maand geleden - Geachte heer Voster, Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw klacht. Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de welkomstpremie. U ontvangt van ons een reactie per e-mail. Met vriendelijke groet, Klachtenafdeling E.ON

Alle klachten die gemeld zijn door ruudvorster