Klacht: Belkosten buitenland worden ten onrechte buiten de bundel berekend

op 19 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al 3x ervaren, dat belkosten op het einde van de maand gemaakt in Belgie, niet van de belbundel van deze bewuste maand af gaan, maar de volgende maand als buiten de belbundel ten onrechte in rekening wordt gebracht. Die vorige maand was er ruim voldoende belbundel over. Het excuus van de klantenservice is, dat de kosten vanuit het buitenland te laat bij Vodafone binnenkomen, zodat ze niet meer op de factuur van de bewuste maand kunnen. Overigens zijn deze kosten na klagen, altijd gecrediteerd. Echter moet ik nu altijd in de gaten houden of er ten onrechte gefactureert wordt.

Ten eerste moet Vodafone bij de gesprekken specificatie op de factuur vermelden hoeveel belbundel over is en ten tweede hun systeem aanpassen, zodanig dat gecontroleerd wordt of laat binnegekomen kosten buitenland nog binnen de belbundel van de vorige maand vallen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste pietje-precies, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik heb je klacht onderzocht en je een reactie via e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 29 augustus 2012 om 11:10 geantwoord

klacht is onderzocht. Er is een e-mail gestuurd naar de klant met meer informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door pietje-precies