Klacht: Belazerd door anwb

op 26 december 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb op 1 juli 2012 een lidmaatschap wegenwacht aangesloten. Ik zag dat er op19 december 2012 het zelfde bedrag van me rekening is afgeschreven voor het jaar 2013. Ik zie de logica er niet in ik heb toch al betaald voor 2012 en 2013 want dat is de regulieren gang van zaken maar bij anwb niet. Ik gebeld met anwb gevraagt waarom ik deze bedrag nogmaals betaal die al betaald is’ ik kreeg als antw meneer u betaald van 1 jan tot 1 dec bij ons’ ik ben de overeenkomst aangegaan per 1 juli 2012 dat is 6 maanden dus ik heb ook teveel betaald waar blijft mijn teveel betaald geld krijg ik dit terug nee meneer u betaald voor het hele jaar ?????? Ik ben nog geen 6 maanden lid maar wel betalen voor hele jaar. Ik kan het begrijpen als de volgende contributie op 1 juli 2013 wordt afgeschreven. EEN EN AL OPLICHTERIJ.

IK ben heeeel erg boos gefrusteerd kan iemand mij helpen mijn geld terug te krijgen als het moet ga ik naar de rechter.

Ik ben tevreden als ik de teveel betaalde contributie voor 2012 terug krijg en de bedrag die op 19 december 2012 van me rekening is afgeschreven, en zeg gelijk mijn lidmaatschap op.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatih78