Klacht: bel me niet

op 19 juli 2019 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben tot 2x toe gebeld door Greenchoice, ze zeggen dat je bandje krijgt van recht op verzet en bel me niet register maar daarna direct tuut tuut tuut . Bovendien sta ik al in bel me niet register.

Gewenste Oplossing:

Niet meer bellen, mij niet, anderen niet, zet me (nogmaals) in dat register, whatever

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 19 juli 2019 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mijn welgemeende excuses dat u door ons, ongewenst, gebeld wordt. Dit is uiteraard niet onze intentie, waardoor ik u bij deze kan bevestigen dat dit niet meer zal gebeuren.

Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan verneem ik deze graag van u.

Met vriendelijke groet,
M. van der Stigchel

Alle klachten die gemeld zijn door Skraxarks