Klacht: behandeling uitbetaling maatwerkverzekering ivm aankoop nieuwe woning

op 26 juni 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Op 15 juni 2017 heb ik een aanvraag uitbetaling maatwerkverzekering gedaan. Ik heb al een aantal keer gebeld maar krijg maar te horen dat ik moet wachten. Er kan niet worden aangegeven wanneer de uitbetaling gaat plaatsvinden. Als ik het maandag 3 juli 2017 niet op mijn rekening heb kan ik het niet uiterlijk op die dag overmaken aan de notaris en gaat de koop van mijn nieuwe woning op 3 juli 2017 niet door. Het belang van de klant staat in ieder geval niet centraal.

ik ben tevreden als mijn geld deze week nog wordt uitbetaald zodat ik het geld kan overnamen naar de notaris ivm de aankoop van mijn nieuwe woning maandag 3 juli a.s.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 28 juni 2017 om 12:37 geantwoord

Beste Chris,

Ik heb goed nieuws voor je. Zojuist heb ik van de betreffende afdeling het bericht ontvangen dat de polis is afgekocht per 15 juni 2017, de waarde ervan wordt morgen uitgekeerd op bij ons bekende rekeningnummer.

Je krijgt van de afkoop per post nog een bevestiging.

Roy
Nationale-Nederlanden Webcare team.