Klacht: Beenruimte

op 01 september 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste lezer van deze klacht,

In uw vluchtvoorwaarden stelt u dat er in economy class 74 centimeter beenruimte is voor iedere rijziger. Nu betwijfel ik dat sterk. Ik ben 1,94 lang en heb al meerdere malen met jullie vliegtuig naar bonaire gevolgen. Bij de vorige reis had ik ook economy maar hoefde ik niet te gaan staan vanwege het gevoel in mijn benen dat weg ging doordat ik met mijn knieën tegen de stoel van degene voor me aan moet zitten. Daarnaast werd mij verteld dat de leuning links van het gangpad niet omlaag kan! Ik geloofde hier niets van en merkte dat dit gewoon kon waardoor het comfort aanzienlijk verbeterde. Waarom word mij informatie verteld die gewoon wel kan? Ook kon ik nergens van te voren in mijn Tui kiezen voor comfort of deluxe terwijl ik dit heel erg graag wilde. Ik begrijp niet hoe u als organisatie mensen 10 uur kunt laten verblijven in uw vliegtuig met zo weinig ruimte voor de benen. De nooduitgangplaatsen zitten namelijk vol met mensen die hier eigenlijk niet capabel voor zijn om deze te kunnen openen bij nood. U zou hier mee de voorrang kunnen geven aan mensen die langer zijn of in ieder geval een volwassene.

Meer rekening houden met ruimte op lange vluchten en een maximum lengte aangeven voor comfort op een zitplaats. Ik reis veel naar bonaire dus hoop vanuit u bij de volgende vlucht een upgrade te mogen ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Venlowest