Klacht: beëindiging contract / eenzijdige verlenging

A Oomen op 16 juni 2021 over Sport en Slankstudio in de categorie Sportclub/-school

We hadden contract afgesloten voor 1 jaar. Bij beëindiging na 1 jaar blijkt een van de 2 contracten 1-zijdig verlengt te zijn. Dus afboekingen gingen maar door. Heeft maanden geduurd voordat ze toegaven dat het niet goed gegaan was in hun administratie. Toezegging dat we de teveel betaalde contributie in fasen terug betaald zouden krijgen. We hebben 1 maand teruggeboekt gekregen en wachten al weer maanden op de overige. Contact is er niet te maken en de vestigingsmanager is meer met zichzelf bezig dan met de afwikkeling van deze kwestie. Al met al populair gedrag maar uiteindelijk onbetrouwbaar bedrijf.

Als alle teveel betaalde gelden terug zijn geboekt met een excuus erbij.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sport en Slankstudio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sport en Slankstudio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sport en Slankstudio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sport en Slankstudio

Heeft op 08 september 2021 om 14:25 geantwoord

De teveel betaalde contributie kosten zijn inmiddels terug geboekt zoals is afgesproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Sport en Slankstudio

Alle klachten die gemeld zijn door A Oomen