Klacht: Beëindigen contract door omstandigheden

op 06 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij de mediamarkt een cadeaubon gekregen als ik een 1 jarig energie contract af zou sluiten.
Nu ik noodgedwongen net voor het aflopen van 1 jaar hoogzwanger moet verhuizen met mijn 2 jarige dochter naar mijn moeder kom ik er achter dat het een 3 jarig contract is.
Ik moet nu een boete van € 200 betalen en ik moet de helft (€ 100,) van de cadeaubon terugbetalen. De woning is te klein voor mij met 2 kinderen en normaal zou ik verhuizen naar een grotere woning via de makelaar of woningbouwvereniging, maar door de corona crisis is dit niet mogelijk! Geen bezichtigingen en verhuur mogelijk, dus kan ik het contract ook niet meenemen! Dit is door corona buiten mijn schuld om! Ik zou wel willen, maar kan niet! Aangezien ik begin augustus uitgerekend ben en zowel mijn dochter en ik zekerheid nodig hebben wanneer de kleine geboren wordt kan ik gelukkig met hun bij mijn moeder wonen! Maar door Budget energie wordt ik nu opgezadeld met een schuld van 300 euro buiten mijn toedoen om!

Gewenste Oplossing:

Omdat ik ben voorgelogen wil ik per 1 juli 2020 een gratis totale ontbinding van het contract.Door corona crisis kom ik nu ongewild en zonder eigen toedoen oor Budgetenergie in de schulden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

4 maanden geleden - Beste Djaira,Dit kijken wij graag verder voor u na, daarom is er intern een klachtenproces gestart. De behandelaar van uw klacht neemt, naar verwachting, binnen 5 werkdagen contact met u op. Ook zal de behandelaar van uw klacht, uw vaste contactpersoon zijn.Met vriendelijke groet,Budget Energie Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 mei 2020 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Djaira