Klacht: Beeindigen contract

op 30 maart 2013 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dit moment woon ik in een studio in Utrecht en heb een energie contract bij Eneco. Ik ga samenwonen en mijn vriend heft een contract bij een andere energie leverancier.
Ik wil dus gewoon mijn energie contract definitief opzeggen bij Eneco. Ik wil geen adreswijziging en ik wil niet overstappen. Lijkt me geen complexe situatie. Helaas is dit GEEN optie op de website van Eneco. Dat is toch belachelijk?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn contract met Eneco definitief kan beeindigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb Eneco een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 02 april 2013 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is niet in alle gevallen mogelijk de verhuizing door te geven via onze website. Wanneer u verhuisd maar het contract niet mee wenst te nemen, verwijzen we u op onze website naar onze Klantenservice. Ik vraag u telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 550 3 550.

Mike, medewerker Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Jolijnnid