Klacht: Bedrijf zet stautus om in opgelost

op 02 september 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x een klacht op Klacht.nl geplaatst over POSTNL.
Hierbij geven zij een reactie zonder oplossing.

Hierbij verandert POSTNL de status van de klacht naar opgelost.
Terwijl dit niet zo is.

POSTNL neemt verder geen actie op mijn klacht

Gewenste Oplossing:

Laat de status veranderen door de klager en niet door het bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 03 september 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Persida,

Ik zie dat u inderdaad 2 klachten over PostNL heeft geplaatst. PostNL reageert in de oplossing als volgt: \\\\\\\"Volgens internationale afspraken is het inderdaad aan de afzender om hier een onderzoek voor op te starten. Het spijt me, maar ik kan niets doen in deze situatie. \\\\\\\"

Helaas is er niet voor iedere klacht een oplossing. U kunt de klachtafhandeling van PostNL uiteraard wel met een negatief cijfer beoordelen. Klacht.nl bemoeit zich inhoudelijk niet met de klachten danwel oplossingen. Wij zetten alleen klachten terug mocht een bedrijf inhoudelijk niet op de klacht ingaan. Dit is hier niet het geval.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Persida