Klacht: Bedragen die er telkens afgaan.

op 06 september 2018 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Sinds 25 augustus 2018 gaan er dagelijkse verschillende bedragen van mijn rekening bestemd aan Targetmedia.
In total gaat dit over 18 verrichtingen van een totaalbedrag van 452,50 euro. Echter weet ik niet wat ik besteld kan hebben.
Bij de verrichtingen staat ook geen betalingskenmerk, dus meer informative kan ik u hierover niet verschaffen. Indien gewenst kan ik u wel de datums uur bedrag van elke verrichting geven.

Gewenste Oplossing:

Een terugbetaling van de verrichtingen of dergelijke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 07 september 2018 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Björn,

Zou u via de mail een paar betaalkenmerken kunnen sturen zodat ik kan checken naar welk bedrijf het geld is gegaan. U kunt de informatie mailen naar klantenservice@targetmedia.eu, als u liever telefonisch contact met ons heeft is dat natuurlijk ook geen probleem. U kunt dan bellen naar 035 523 2540.

Zodra we weten naar welk bedrijf het geld is gegaan kunnen we verder kijken wat we voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Danielle
Helpdesk Support Team

Alle klachten die gemeld zijn door Target1.0