Klacht: Bedrag wel geincasseerd, maar niet zodanig in mijn Nuon te vinden

op 04 mei 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Dag ik zie zojuist op mijn Nuon dat er een bedrag van 135 niet geincasseerd is en zelf moet worden overgemaakt. Dit betreft een termijnfactuur van 6 april.

Dit is echter onjuist en op 28-04-2016 gewoon geincasseerd en afgeschreven van mijn rekening.

Graag z.s.m. corrigeren. Dit is overigens in korte tijd de zoveelste keer dat er iets misgaat. Zie eerdere klachten op klacht.nl refnr: 493251 en 509802.

Bij deze wil ik ook vermelden dat ik binnenkort over ga van aanbieder. Zoals afgesproken zal er geen opzegboete in rekening worden gebracht, aangezien er onterecht een nieuw contract is aangegaan. Graag checken of dit ook netjes in jullie systeem is te verwerkt.

B.v.d.

Alsnog aangeven dat het bedrag is geincasseerd. Bij de komende overstap alles netjes verwerken en geen opzegboete in rekening brengen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 04 mei 2016 om 18:49 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Zojuist lazen we ook je bericht op onze Facebookpagina.
We werken hard aan een oplossing voor het probleem in Mijn Nuon. Je hebt inderdaad betaald. Excuses voor het ongemak. Op de pagina Mijn Facturen kun je onderaan klikken op de knop 'volledig overzicht'. Daar staat het wel juist vermeld.
Je kan inderdaad zonder boete overstappen. Daar houden we rekening mee.

Hartelijke groet,
Barry, Nuon Webcare