Klacht: Geen bed geleverd en ik krijg mn geld niet terug.

Elly Hofman op 02 februari 2024 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boxspring besteld en na de levertijd niet geleverd gekregen. Ook werd er geen contact opgenomen. Na zelf maar gebeld te hebben vertelde men dat ik nogmaals de volledige levertijd moest wachten. Hierop heb ik de bestelling geannuleerd . Nu wacht ik al tijden op mijn geld. De terug betalingstermijn van 30 werkdagen is inmiddels al ruim verstreken. Na eindeloos veel contact worden we steeds afgescheept met de mededeling geduld te hebben en ze zeggen zelfs ja is teruggeboekt terwijl dat helemaal niets is. Dit is pure diefstal.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn eigen zuurverdiende geld terug, mijn geld, 2242 euro welgeteld. En wel zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddenplein.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Elly Hofman

9 maanden geleden - Er gebeurt hier niks , waarom meld ik hier wat.

Reactie van de melder van de klacht Elly Hofman

9 maanden geleden - Bericht van beddenplein huh dat heb ik zelf geschreven

Reactie van de melder van de klacht Elly Hofman

9 maanden geleden - Wat is dit voor fake site. Beddenplein reageert niet eens. Dat zijn mijn opmerkingen

Alle klachten die gemeld zijn door Elly Hofman