Klachten over Beddenplein.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Beddenplein.nl zijn gemeld. Lees meer >

42% van alle klachten opgelost. Nog 43 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bedden

42%
7 klachten gemeld
3 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
3 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen

Geen goed bed

Klacht van Miripiri op 09 februari 2022 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Bed gekocht bij beddenplein is gewoon een schuimrubber matras en zakt gelijk in het midden Door heb nu al rug pijn mocht ik er blijvende rug schade aan over houden klaaglijk ze aan voor meer dan een nieuw bed Lees meer

Slechter sevice

Klacht van Jessica Pijnenburg op 12 december 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Mijn bed was niet compleet en ook stuk. Nachtkastje ontbrak, schroeven er niet bij. Hoofdbord kapot, meerdere malen zelf moeten bellen of mailen. Nachtkastje daarna in de verkeerde kleur geleverd. Weer zelf contact moeten opnemen, ze zouden terugbellen is niet... Lees meer

Levert niet

Klacht van EricDeEric op 01 oktober 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Levert niet, bestelling al twee keer uitgesteld. Op woensdag gevraagd naar de bestelling op donderdag, niets aan de hand. Op donderdagochtend een bericht: het wordt weer een week later. Lees meer

Hoofdbord niet geleverd

Klacht van Ivlaeken op 25 augustus 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Op 23/7 boxspring besteld en volledig betaald. Er werd telefonisch bevestigd dat alles op voorraad was en op 5/8/2021 geleverd zou worden. Jammer genoeg vertelde de transporteur op 5/8 dat het hoofdbord er niet bij was en het de dag... Lees meer

Het niet (na)leveren van hoofdbord

Klacht van Aline Snel op 09 augustus 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

11 juni bed besteld bij Beddenplein en daar een fors bedrag voor betaald! 12 juli zou het complete bed geleverd worden Netjes een bericht gekregen met de geschatte levertijd wat bleek te kloppen Echter vertelde de chauffeur mij dat het hoofdbord later... Lees meer

Kraken boxspring

Klacht van Goudenhart 1 op 16 juli 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

In oktober 2020 een boxspring gekocht bij beddenplein,nu kraakt het bed verschrikkelijk. Klacht neer gelegd bij beddenplein en als antwoord krijg je dat er geen garantie op het kraken zit. Gaat echt nergens over. Omdat ze het vervelend vinden willen ze de... Lees meer

Bezorging

Klacht van dese op 07 mei 2021 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Boxspring kwam mooi op afgesproken tijd. 1 chauffeur. Die vroeg aan mijn man (Heel zwaar hartpatient) of hij kon helpen. Mijn man kon de onderkant niet goed mee tillen en ik heb toen een buurman gebeld die heel toevallig thuis was. Ik... Lees meer

Compliment van Condor1971 op 11 maart 2021 over Beddenplein.nl

De klacht is met de tussenkomst van Ruud goed opgelost.
Jammer dat het zo vaak verkeerd moest gaan en lang duurde. Dat levert frustratie en ongenoegen op. Het commerciële gebaar was attent.
Ik geef Beddenplein bij de volgende aankoop nog een kans.

Compliment van boulevar op 12 februari 2021 over Beddenplein.nl

de koop was gedaan met als garantie levering vrijdag, dat gebeurde niet en dat bevreesde mij dat levering veel later zou gebeuren. na telefooncontact is 1 dag later levering toegezegd en ook daadwerkelijk gerealiseerd. dus uiteindelijk complimenten, ook al moest ik er flink achteraan zitten en werk van maken.