10 augustus zou mijn bed worden geleverd tussen 08:00-22:00 maar er kwam geen bed.
De volgende dag gebeld wel 12 keer maar nee hoor dan maar een mail maar ook niks geen reactie
Wat nu want als je niet thuis... Lees meer
4-8-23 zouden ze mijn bed komen leveren tussen 8 en 22.
Heel de dag thuis gewacht, gemaild, gebeld, geen reactie.
Van Beddenleeuw niets vernomen, ook geen berichtje dat ze niet kwamen..
Vandaag veel soortgelijke reviews gelezen.
Hoop op snelle oplossing!
Zo mogen ze toch niet... Lees meer
Kreeg een e-mail van Beddenleeuw dat ze het vandaag komen leveren tussen 08:00 22:00. Krijg nu net een mail dat ze niet kunnen komen en dat ze het verplaatsen naar een datum wat voor mij niet uitkomt. Bellen heeft geen... Lees meer
Ik heb zowel per E-mail als telefoon mijn bestelling bij beddenleeuw geannuleerd.
Vorige week zij de dame aan de telefoon dat het allemaal in orde is.
Toch krijg ik vandaag een E-mail dat ze a.s. donderdag het bed komen leveren.
Hoe kom... Lees meer
ik heb bij beddenleeuw boxspring Isabella besteld met de bijpassende topper die dus zeker te groot was met 2 hockers(nachtkastjes) maar toen ik de bestelling aankreeg was de bestelling dus niet compleet er miste 2 van die hockers terwijl ik... Lees meer
Ik heb op 7 Februari een bed besteld op 14 Februari zou het geleverd worden. De hele dag voor nijs thuis gebleven. Zag ik veels te laat in mijn ongewenste mail dat ze het bed niet konden leveren levering.Ik moest... Lees meer
Wij hebben 23 december 2022 in bed online besteld en betaald.
Naar veele telefoontjes en mails hebben we 14 februari contact gehad dat het bed 14 maart zou worden geleverd.
14 maart worden we om 5:50 gemaild dat de levering wordt uitgesteld... Lees meer
Inmiddels wacht ik al maanden op reactie of levering, ik kan mijn geld ook niet terugkrijgen Lees meer
Ik heb meer dan een maand geleden een bed besteld. De levertijd was 10 werkdagen, maar tot op heden is het bed niet geleverd. Op de mail en telefoons wordt ook niet gereageerd. Lees meer
10 februari een annulering gedaan, ik heb hier antwoord op gelregen, mijn annulering zou in behandeling worden genomen. Nu is het 10 maart en nog altijd geen geld terug. Lees meer