Klacht: Oplichting!

mfijneman op 05 oktober 2021 over Bedden.nl in de categorie Bedden

Bestelling (1273313123) op 1-10 via Bol geplaatst en zou vandaag worden geleverd.
Nog niets ontvangen en ook geen track en trace is beschikbaar.
Ineens zijn ook alle producten van jullie van de Bol website gehaald. Ook jullie blijken niet bereikbaar (telefoonnummer via website wordt niet beantwoord) en ik zag een groot aantal KVK inschrijvingen op dit (woon)adres gevestigd. Lijkt mij erg op oplichting en heb dit ook bij Bol ondertussen aangegeven. Indien vandaag bestelling niet binnen dan ontvang ik graag binnen 24 uur mijn geld terug of we zullen zeker niet schromen om een en ander bij de advocaat neer te leggen om alles tot op de bodem te gaan uitzoeken. Vanzelfsprekend doen we dan tevens aangifte van oplichting.

Vandaag levering van het product en anders terugbetaling van aankoop.
Indien er niet wordt geleverd zullen we tevens aangifte van oplichting doen en Bol vanzelfsprekend informeren over alle KVK firma's die op hetzelfde adres zijn ingeschreven, zodat zij hier geen zaken meer mee zullen doen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bedden.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bedden.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mfijneman